Majulah diri untuk Agama, Bangsa, dan Negara...

Diari hari ini..






Assalamualaikum dan salam bahagia buat sahabat-sahabat yang sedang menerjah blog ana ni..syukran jazilan dan terima kasih..paling tak pun ada la seorang dua yang terjah blog ni kan..

Diari hari ni....ya.... Hari ni amat penat skali, di dalam keadaan ke"blurr"an sekejap disebabkan ntah ape ntah semalam...hari ni ada la sedikit efeknye.. tapi tak mengapa pun..insyaAllah, ana akan harungi dengan tabah. Hari ini ana terkenangkan kembali saat-saat manis dan pahit sepanjang bergelar pelajar KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH Klang... Gambar ni telah diedit khas untuk sambutan hari guru di KISAS pada tahun 2008. Buat sahabat yang telah ke reunion pada minggu lepas, ana memohon ampun dan maaf krn tidak turut serta. Bukan sengaja utk menjauhkan diri daripada kalian, tetapi terdapat kesulitan dan kepentingan lain di kolej. Buat teman sekelas 6A2, semoga kalian ingat lagi pada diri kerdil ini, buat sahabat MTE sekalian khususnya penghuni ASPURA (THARIQ, ALI, OMAR, dan KHALID), KOMETRA, dan yang berada di bumi UPSI dan tak lupa juga kepada sahabat2 yang berada di Mesir mahupun di mana2 sekalipun semoga kalian semakin tabah dan semakin mantap mendalami dan memperbanyakkan bekalan ke akhirat sana..

Saat ini, diri ini rindu kepada FIVE UNIQE in KISAS..rasenye tak dapat lagi untuk merungkai hati ini mengingati detik2 bergelar Kisasian..Khalidian..yeke camtu ejaannya?..tak mengapa..mungkin ana akan sambung pada masa akan datang...Salam ukhuwah semua...
Share:

2 comments:

Leraikan dengan kata-kata yer...

Popular Posts

Followers