Geng blogger...

There was an error in this gadget

Monday, June 20, 2011

Kenangan Kita Semalam...

Assalamualaikum..sahabat-sahabat yang menjengah blog ana ni, semoga kalian sentiasa dirahmati Allah S.W.T hendak-Nya.

Pagi ni ana sepatutnya dah gerak balik kampung dah, tapi ada lagi yang ana kena buat...motor ana kena di pantaulah...semoga perjalanan ana nanti baik-baik jer...doakan ana selamat ye...
Mase ana bangun pagi tadi ana mcm rase sesuatu, seolah-olah sangat rindu dengan kenangan-kenangan yang lepas...sampaikan ana cari lagu lemak manis yang asli...hanya lirik lagu menjadi pengubat rindu ana dengan keluarga JMK 2010/2011. Setahun bersama, pahit dan keruh telah ditelan..namun ana akui...rase rindu dan sayang itu ada walaupun sakit untuk menelannya.. Diharap kalian semua dapat mencapai cita-cita kalian dan seomga sentiasa dirahmati Allah S.W.T sentiasa...

Sopan santun,
Ahli JMK,
Senyum terukir,
Senyum terukir,
Bila disapa.

Dalam kolej,
Memegang tampuk,
Di atas pundak,
Di atas pundak,
Memberi bakti.

Lemak manis alah amboi-amboi,
Santan kelapa alah amboi-amboi,
kupandanglah manis alah amboi-amboi,
JMK siapa?
x2
JMK KHAR

Sham Wak Abu
Jadi bang sulung,
Nisah Jah Ilya
Dan Lin juga jadi kakaknya.

Bang dan akak,
Dan adik-adik,
Setahun bersama,
Duduk bersenda,
Tidak terkira.

(chorus)

Ika Fizan,
Mirul dan Shiroh,
Krisna dan Francis,
Rie datin Atau,
Saling berkasih.

Wawa Mariyah,
Zurin dan Lian,
Fatin Hala Awen,
Sue Syahril Pakdin,
Saling berjuang.

(chorus)

Lemak Manis

Reaksi anda

3 coret-coret:

sedihnya...awin juga rindu pada semua...malam2 rindu nak meeting, makan2 dengan semua...gaduh2 masam muka...cuit sana cuit sini....semua nya lah...manis pahit, masam bushuk semua awin rindu..tapi masa tak leh ulang kan..kita tggu reunion JMK okey..

kenangan pahit akan menjadi manis..kenangan manis akan menjadi lagi manis...:)

kite tngu reunion kiter yer..kenangan pahit kite telan jadikan dy gula...kenangan manis kite telan jadi madu...

Post a Comment

Leraikan dengan kata-kata yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bonus untuk Anda