Majulah diri untuk Agama, Bangsa, dan Negara...

Aku Masih Seperti Dulu...

Tika ini di saat ini....
Kakiku melangkah laju seperti dulu...
Ligat menapak bumi yang basah dicurah keringat sendiri..
Meredah medan perjuangan demi perjuangan..

Kini aku tinggal aku....
Engkau dengan dunia engkau..
Namun aku masih seperti dulu...
Mencuri pengalaman demi pengalaman yang mematangkan usia...

Aku ada engkau untuk aku curahkan kasih..
Aku masih seperti dulu...
Cintaku kepadamu tidak luntur...
Sayangku kepadamu tidak lapuk..

Dulu kita pernah bersama meredah lautan tidak berpantai..
Menempuh geloranya ombak prasangka..
Lemas dalam lamunan harapan..
Kecewa impian tidak tertunai...

Namun aku masih seperti dulu..
Bergelak ketawa senda gurau..
Sama seperti dulu..
Tidak jauh bezanya dulu, kini dan mungkin juga akan datang...

Kini aku menanti khabar yang tidak pasti...
Semoga berbahagia hingga ke akhir sana...
Share:

4 comments:

  1. yeah..dah boleh komen...hehehe...isshhh...tak setuju lah diri seperti dulu...kita kena sentiasa berubah dari sehari ke sehari.... :)

    ReplyDelete
  2. aku juga seperti dulu...

    ReplyDelete
  3. sama sperti dulu maksudnyer byk...boleh jadi prinsip dan pegangan diri, tp ni lebih ditujukan kpd kekeluargaan dan persahabatn..huhu..
    "Aku Masih Seperti Dulu"...menantikan khabar yang tak pasti...

    ReplyDelete
  4. owhhh...harapnya kasih sayg dan persaudaraan itu masih juga sepeti dahulu.. :)..saling bertanya khabar, saling bertukar cerita...kerana itu peganti yg tiada

    ReplyDelete

Leraikan dengan kata-kata yer...

Popular Posts

Followers