Geng blogger...

There was an error in this gadget

Friday, April 01, 2011

Sejarah Mungkin Berulang?


السلام عليكم ورحمة الله وبركته
Kaif hal sahabat-sahabat?..harapnye dalam keadaan sihat walafiat dan dipermudahkan urusan oleh Allah..
Minggu-minggu akhir kuliah sememangnya agak tertekan...asignment nak dihantar...tapi bahan tak ckuplah, sibuklah...yer..memang diakui sangat sibuk di akhir2 mgu kuliah ni. Ana sendiri pun agak tertekan dengan kemalasan ana sendiri..hehe. tapi nak wat cmne kan..kene harungi juga...memang dah berazam nak buat asignment ni awl2..tp apakan daya..sejarah berulang kembali.. Leka dengan khayalan dan kesibukan yang dibuat-buat..

Fikir-fikir sejenak....rasenye bkn ana seorang je rase tertekan mingu-mingu terakhir nih..1st exam ana 20hb April 2011...xlame lg kan...tapi ada lagi student yang examnye lagi awl..sahabat-sahabat sendiri pun rasenye lebih awl dr ana kan.

Sebenarnya sekarang berada di rumah sahabat di KAB..tengah combine asgnment nak hantar petang nih..agak kelam kabut rasenyer..ehh..memang kelam kabut...huhu.. Tajuk hari ni "Sejarah Mungkin Berulang?"...

Akan bersambung....

Fikir-fikir sejenak renung-renungkan dan selamat beramal.......

Reaksi anda

0 coret-coret:

Post a Comment

Leraikan dengan kata-kata yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bonus untuk Anda