Majulah diri untuk Agama, Bangsa, dan Negara...

Jamuan Rakan Surau ar-Rashidin 2011..

Salamullahu alaik...

Sahabat2...hari ni ana nak meningatkan kembali memory ana utk perkara2 yg telah berlaku sepanjang sem ni..sbnrnye nk recall pe yg dh belajar dlm kuliah..esok hari 1st exam..subjek major lak tu..3jam kredit...doakan ana yer.. baru2 ni Rakan Surau ar-Rashidin telah mengadakan jamuan akhir semester... Walaupun ana tidak terlibat seratus peratus dalam persiapan jamuan nih..tetapi ana merupakan  orang yang dipertanggungjawabkan utk mengendalikan dan memantau serta menyelaras organisasi ini..selagi taklifan itu masih digalas rasanya masih perlu utk ana laksanakan taklifan itu sepenuhnya.

Jamuan bermula pada jam 9mlm..namun ana dan tetamu yang diberikan kad jemputan hadir pd jam 930mlm...konon2 vip la tu..hehe..xde bezanye..same jer..ad dua tgn dan dua kaki..dua mata dan dua telinga..its same.. سواء

Pd mlm tersebut merupakan pengisian ucapan drpd pengerusi rakan surau sendiri, ana sendiri, dan En. Ghazali bin Din yang merupakan satu2nya felo yg berkelapangan pd masa tu dan merangkap wakil drpd pengetua yg outstation utk merasmikan "Kempen Sahsiah Unggul"-"Anda Bijak, Jauhi Zina".



Eh, terlupa...jamuan ni diadakan pd 16 April 2011 yg lepas..skrg dh 21hb...dh lima hari berlalu...
Sepanjang jamuan ni terase sdikit sayu di hati, spnjg memegang taklifan ni...ana rasakan yg diri ana belum lg buat yg terbaik utk sume..namun mungkin itu had limit ana..ana akan usahakan utk satu hari nti...nak cover ape yg ana xdpt buat...byk kelemahan drpd ana sendiri.. Terima kasih tak terhingga kpd rakan2 exco dan ahli rakan surau yg banyak memberi sokongan dan bantuan sepanjang ana memgang taklifan ini...semoga Allah s.w.t membalas jasa2 kalian dengan setimpalnya...

Ucapan dan amanat terakhir sebelum menamatkan perkhidmatan..knon2nye la..padahal ada je kt KHAR lg..masih boleh membantu kalian..InsyaAllah..semoga dipermudahkan..
Ada jg cabutan bertuah pd mlm ni...ana pn dpt 1..


Jamuan sambil menonton montaj...ni la senarai vip knon2nye..heee


ni antara banting yang digantung sekitar KHAR untuk kempen "Sahsiah Unggul'


Cenderahati khas kpd ahli rakan surau yang akan bersara untuk praktikal..sem last di sini...



Ni barisan mantan2 exco LPS dengan exco LPS yg baru bersama En. Ghazali bin Din
Dari kiri anda: Husairi (2011/2012),Abg Syuk (2008/2009), En. Ghaz, Abu (2009/2010), Fizan(ana la tu,,ana pegang utk 2010/2011)

Semoga apa yang telah berlaku menjadi pengalaman yg berguna untuk dijadikan iktibar, yang baik dijadikan pedoman dan yang buruk dijadikan sempadan..semoga kite semua berjumpa lg pada masa kan dtg dlm pertemuan yang diberkati dan dirahmati Allah S.W.T...

Doakan kejayaan ana utk exam yg start esok ni dan pd mgu dpan dan juga akan2 dtg dlm hidup ana...syukran jazilan wa khoiron kathiron..
Share:

No comments:

Post a Comment

Leraikan dengan kata-kata yer...

Popular Posts

Followers