Geng blogger...

There was an error in this gadget

Tuesday, March 15, 2011

Salam Muhibbah..

Dah lama rasanya ana tak post ape2 entry kat sini kan...agak sibuk dan tak terbahagi masa dengan baik rasanye...tp tak mengapa....insyaAllah ana dapat harungi dengan rela hati dan tabah..doakan ana yer..

Jelas tak logo pengakap kat atas tu....baru2 ni ana terlibat dengan perkhemahan 3B..utk ko-kelana siswa 2....last camping yang paling mencabar rasanya..tapi sgt seronok dan puas hati dan sgt penat...

Perjalanan ana bersama sahabat2 bermula jam 6 petang..agk lewat ya di situ...berempat jer naik motor sorang satu..dlm perjalann ke Hutan Rimba Komanwel sempat singgah di Tesco Rawang...agak mcm melepak juga lah..hujan punya pasal..kami lambatkan perjalanan kami..
Sesampainya kami jam menunjukkan lebih kurang 12tgh mlm...sampai2 jer terus kene siap2 untuk malam pengakap..xpela kan...ramai2..xde malu sgt suara sumbang nk nyanyi..hehe..

Malang skali keesokan hr nye..selpas buat lompat bintang 20 kali, ana rase nak pitam pulak..kesudahannya sesi sidang hr sabtu tu ana xdpt join..rehat di khemah jer...tapi bukan tu yang ana nak citer....sbnrnye nak citer kembara malam tu...

Laluan licin, cerun yang sgt curam...memang pengalamn xdpt dilupakan..walaupun masa kejadian byk merungut..tp hasilnya sgt memuaskan..terima kasih kepada Urusetia2 n pelaksana2 aktiviti..

Ana kene galas beban beg galas dan khemah besar...sampai sekarang pn bahu masih sakit..harap2nya 2-3 hr lg sihat sepenuhnyer...ad 2kem lg yang akan menyusul..minggu ni dan minggu dpan..

Ok la..Selamat Berprogram semua.....

Reaksi anda

0 coret-coret:

Post a Comment

Leraikan dengan kata-kata yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bonus untuk Anda