Geng blogger...

There was an error in this gadget

Tuesday, December 28, 2010

Penjelajahan cuti semester....


Salam sahabat-sahabat...cuti semester kali ni agak pendek, tak banyak keluar negeri.. Rasanya banyak yang stay dalam negeri jer...negeri Tanjong Malim...xpela..bak kate pepatah di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung..lame dah rasanya xpost apa2 kan...jadi kali ni ana nak cerita ke mana ana pergi sepanjang cuti sem ni...

Pic kat atas tu semasa KUPREX 2 dekat Nur Laman Bestari, Ulu Yam...sempat juga la amik gambar2 yang agak banyak..gambar ni agak menarik bagi ana....teringat pula kenangan KUPREX 2 semasa ana jadi peserta dulu...lagi tekanan hidup kami terima...tapi tak mengapa, zaman perubahan kan..

Cuti semester pun dah nak habis dah pun..lame ana tak buat entry baru kan....ni cume nak flashback balik jer kot....


Semoga semua peserta KUPREX 2 2010 mendapat manfaat daripada program yang kami anjurkan...sekian....

Reaksi anda

0 coret-coret:

Post a Comment

Leraikan dengan kata-kata yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bonus untuk Anda